Skip til hoved indholdet

Ved et akut opstået problem

Har du et AKUT problem i din lejlighed, så skal du kontakte den ejendomsfunktionær, der er tilknyttet din boligafdeling.


Et akut problem kan eksempelvis være:

  • Vandskader
  • Manglende el, varme og vand
  • Brandskader
  • Glasskader
  • Skader opstået ved indbrud

Kontakt ejendomsfunktionæren, der er tilknyttet din afdeling

Hvis din ejendomsfunktionær ikke besvarer opkaldet, omstilles du automatisk til en vagttelefon, som er åben 24/7.

Skulle du mod forventning ikke blive omstillet til vagttelefonen, ring da til vores vagttelefon hos Polygon DB, som vil besvare opkaldet: 7228 2819

Hvis problemet skal udbedres med det samme, så rekvirerer Polygon DB et VVS-firma, en elektriker eller lignende. Polygon DB har oplysninger om de håndværkere, som boligforeningen normalt bruger i det daglige.

Kan problemet udskydes til næste hverdag, så sender Polygon DB automatisk en meddelelse til boligforeningen med oplysning om dit navn, adresse og en beskrivelse af problemet. Vi vil så den førstkommende hverdag sørge for at problemet udbedres.